پيشنهاد فروش خودرو مدل بي ام و 118i مدل 2016

پيشنهاد فروش خودرو مدل بي ام و 118i مدل 2016

 

 

بي ام و 118i در يك سدان هاچ بك است كه به ديفرانسيل عقب مجهز مي باشد. تجهيزات استاندارد اين خودرو عبارتند از: رينگ هاي 16 اينچي آلومينيومي، سنسور پارك عقب، برف پاكن هاي مجهز به سنسور باران، سيستم هشدار ConnectedDrive كه در مواقع اضطراري و و قوع تصادف با اورژانس تماس بر قرار مي كند و سيستم  آنلاين بي ام و .   پكيج Sport Line تجهيزاتي نظير: قاب مشكي رنگ آينه هاي جانبي، جلو پنجره و سپر هاي منحصر به فرد، رينگ هاي 16 اينچي پنج پره، صندلي هاي اسپرت و تزئينات داخلي به رنگ مشكي قرمز و توسي را ارائه مي كند.

 

پكيج Urban Line نيز تزئينات نقره اي و كروم بر روي سپر عقب و جلو ، رينگ هاي آلومينيومي متفاوت و دكمه ها و كنترل گرهايي به رنگ كروم نقره اي به همراه دارد. رنگ كروم نقره اي در داخل كابين نيز مشاهده مي شود، لوگو BMW Urban نيز بر روي تزئينات آلومينيومي درب ها از داخل مشاهده مي شود. آپشن ديگر سيستم ديجيتال DAB+ مي باشد كه با تلفن هاي هوشمند سازگار است و به واسطه آن مي توانيد موسيقي، عكس و ويديوي داخل گوشي خود بر روي نمايشگر خودرو مشاهده كنيد. همچنين، كنترل صوتي Siri بر روي iPhone در اختيارتان قرار مي گيرد و همزمان مي توانيد بيش از يك دستگاه را از طريق بلوتوث به سيستم صوتي متصل نماييد.

تمام مدل ها و تيپ هاي سري 1 داراي تجهيزاتي نظير: سنسور پارك عقب، روگش چرمي فرمان، برف پاكن هاي مجهز به سنسور باران، نور هاي اتوماتيك، درگاه USB، قابليت اتصال سيستم صوتي و تلفن همراه از طريق بلوتوث و همچنين 6 كيسه هوا(جلو، جانبي و پرده اي) را با خود دارند.

بي ام و درون كابين اين خودرو را به يك شاهكار بدل كرده است و دكمه ها و كنترل گر هاي داشبورد و كنسول وسط از ارگونومي خوبي برخوردار است. همچنين، استفاده از چرم مرغوب Dakota ويژگي منحصر به فرد پكيج Urban مي باشد.

فضاي صندلي هاي جلو دلباز طراحي شده اند و جايگاهي براي قرار دادن بار و مجله در آن ديده مي شود، اما اين نكته در صندلي هاي عقب مشهود نيست. در واقع، فضاي سر و پا نيز در رديف عقب به واسطه وجود ديقرانسيل عقب محدود شده است. به علاوه، فضاي بار درون صندوق عقب نيز تحت تاثير از اين امر حدود 360 ليتر مي باشد كه نسبت به رقبايي نظير آئودي A3 با 380 ليتر از امتياز كمتري برخوردار است.

پيشرانه اين خودرو مبتني بر مدل قديمي 116i انتخاب شده است. يك موتور4 سيلندر 1.6 ليتري مجهز به توبوشارژر كه قادر است 134 اسب بخار نيرو و 220 نيوتن متر گشتاور توليد نمايد. گفتني است كه يك گيربكس 8 سرعته اتوماتيك قدرت را به چرخ هاي عقب منتقل مي كند. از طرفي، با انتخاب حالت هاي Sport، Comfort و Eco Pro مي توانيد عملكرد گيربكس، موتور و سيستم تعليق را تغيير دهيد. گيربكس 118i كار خود را به خوبي بلد است، به نرمي كار تعويض دنده را انجام مي دهد و هنگامي كه سرگاز مي كنيد، چيج و سردرگم نمي شود. همچنين، سيستم Stop-start در اين خودرو بسيار دقيق و سريع عمل مي كند.

 

كمپاني بي ام و مصرف سوخت اين خودرو را در 5.6 ليتر به ازاي هر صد كيلومتر عنوان كرده است، اما در بيشترين حالت مصرف سوخت اين خودرو به 9.5 ليتر مي رسد. با انتخاب حالت اسپرت رانندگي پر هيجاني را خواهيد داشت و سيستم كشش خودرو برسر پيچ هاي تند و مسيرهاي لغزنده تعادل آن را حفظ مي كند. با اين حال بايد اعتراف كني مكه سواري اين بي ام و نسبت به آئودي A3 خشك تر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.