پيشنهاد فروش خودرو كاديلاك CT6 سدان مدل 2016

پيشنهاد فروش خودرو كاديلاك CT6 سدان مدل 2016

در چند دهه اخير خودرو كاديلاك سير صعودي خود را طي كرده است. با طراحي كاملا جديد و عملكردي بالا و خاص اعتباري در مسابقه معروف ماشين سواري پيدا كرد. اما جاي خالي يك سدان پيشرو واقعي احساس مي شد و با ورود خودرو كاديلاك CT6 مدل 2016 انتظارها پايان يافت.

 

به اين دليل كه شايعاتي مبني بر طراحي و ساخت خودروي سداني در برند كاديلاك وجود دارد كه با بهترين هاي دنيا رقابت خواهد كرد، سدان CT6 مدل 2016 تمامي شرايط حضور در اين رقابت را نخواهد داشت. اين خودرو به اندازه برترين خودرو هاي سدان هاي آلماني از كيفيت بالايي برخوردار نيست واين موضوع از مواد استفاده شده در كابين ، بدنه و كيفيت رانندگي كاملا مشهود است. با اين وجود نداشتن تمامي شرايط به معناي شكست نيست! كاديلاك هزينه كمتري براي CT6 صرف ميكند و تلاش مي كند  كه اين خودرو نسبت به خودرو هاي پيشرو تر مورد استفاده قرار گيرد.براي خريداران خودرو كه به دنبال سدان لوكس ميگردند اين كاديلاك جادار در نهايت انتخاب خوبي است.

 

CT6 2016

 

براي توليد خودرو  CT6، كاديلاك در ابتدا با كشيده تر كردن مدل سدان CTS سايز متوسط با محور عقب شروع كرد. كه بيشتر در جادار تر شدن صندلي هاي عقب به نمايش در آمد كه نسبت به سدان هاي بزرگ لوكس جادار تر است. شايان ذكر است كه با وجود اينكه 8.5 اينچ از جلو تا انتها كشيده تر شده  وزني معادل مدل كوچكترش دارد. در واقع نسبت به ساير خودرو هاي پيشرو كه مهندسي هوشمندانه اي دارند و در ابعاد وسيعي از آلومينيوم استفاده كردند 454 كيلو گرم سبكتر است.

 

اين وزن باعث مي شود CT6 به هنگام رانندگي سبكتر باشد ،و با وجود موتورچهار سيلندر توربوشارژي مصرف سوخت پايين تري پيدا مي كند.چنين موتوري عملا در سدان هاي بزرگ ديگر غير ممكن است در صورتي كه در CT6 نقشش را به خوبي ايفا كرده است.

 

كمپاني خودرو كاديلاك با توليد اين خودرو اين اطمينان را به خريداران مي دهد كه به اندازه مبلغي كه پرداخت كرده اند امكانات دريافت ميكنند. البته اگر ازنظر هزينه مشكلي نداريد رقباي اين خودرو مانند سري جديد BMW7 مدل 2016 و همچنين خودرو فوق العاده مرسدس بنز كلاس S سدان هاي لوكس بي نظيري هستند، همچنين آئودي A8 ، جگوار XJ ، و لكسوس LS را هم بهتر است در نظر داشته باشيد. اگر خودرويي در رنج قيمت CT6 مي خواهيد آئودي A6 و BMW سري 5 هم پيشنهاد هاي وسوسه انگيزي هستند اما از نظر كابين كوچك تر هستند. در كل ما ظاهر ممتاز، مشخصات و قيمت معقول  كاديلاك CT6 مدل 2016 را دوست داريم و مسلما به شما توصيه ميكنيم مدل هاي بعدي كاديلاك را بررسي كنيد.

 

 

  • طراحي بدنه و امكانات رفاهي

سدان بزرگ و لوكس كاديلاك CT6 مدل 2016  در چهار تيپ عرضه مي شود: تيپ پايه، Luxury، Premium Luxury و Platinum.

تجهيزات استانداردي كه در تيپ پايه CT6 وجود دارد شامل: رينگ 18 اينچي ( در چهار چرخ محرك به 19 اينچ تغيير مي كند)، سنسور پارك  جلو وعقب ،چراغ هاي جلو وعقب LED ، آيينه هاي مجهز به گرمكن، فرمان تلسكوپي بشكن قابل تنظيم به صورت برقي، آيينه هاي الكترو كروميك، تودوزي چرم، صندلي هاي جلو برقي با قابليت تنظيم در هشت حالت ( قابليت تنظيم در دو حالت در نشيمنگاه)، حافظه تنظيمات راننده و كنترل آب و هواي دو نقطه اي. همچنين تكنولوژي هاي استانداردي مانند سيستم GM’s OnStar ( با قابليت اتصال 4G LTE و هات اسپات WiFi)، قابليت اتصال تلفن و سيستم صوتي از طريق بلوتوث، صفحه لمسي 10.2 اينچي همراه با سيستم رابط CUE و سيستم تلفن هوشمند Apple CarPlay، دوربين ديد عقب، كنترل صوتي، 4 درگاه USB، شارژ بي سيم ( براي دستگاه هاي شخصي) و سيستم صوتي با هشت بلندگو به همراه راديوي ماهواره اي و سه درگاه USB نيز وجود دارد.

 

CT6 2016-02

 

براي تيپ پايه، پكيج سفارشي Driver Awareness و Convenience يك سانروف پاناروما، چراغ هاي جلو خودكار، برف پاكن خودكار، آيينه هاي تا شو خودكار، صندلي هاي جلو مجهز به گرمكن و ويژگي هاي ايمني مجزا اضافه مي كند.( به قسمت ايمني مراجعه شود).

 

تيپ Luxury تمامي تجهيزات استاندارد ذكر شده در بالا را دارد به اضافه سيستم پارك خودكار، ترمزدستي دكمه اي، صندوق پران برقي ، صندلي هاي برقي جلو با قابليت تنظيم در چهار حالت، حافظه تنظيمات مخصوص سرنشينان جلو، دوربين پارك خودرو با قابليت چرخش 360 درجه، سايه بان پنجره هاي عقب، نورپردازي داخلي به روز شده، سيستم مسير يابي و سيستم صوتي با ده بلندگو.

 

براي تيپ Luxury ، پكيج سفارشي Comfort ، تهويه صندلي هاي جلو و گرمكن صندلي هاي عقب را نيز به محصول اضافه مي كند. همچنين يك پكيج Enhanced Vision and Comfort  وجود دارد كه شامل : صندلي هاي به روز شده و آيينه عقب خاصي است كه تصاوير را از طريق دوربين عقب مخصوصي نشان مي دهد.

 

CT6 2016-03

 

در تيپ Premium Luxury CT6 صفحه نمايشگر كيلومتر شمار و نمايشگر مجازي وهمچنين امكانات پكيج و Enhanced Vision  و Comfort هم به طور استاندارد وجود دارند.

 

براي تيپ هاي Luxury و Premium Luxury يك پكيج قابل نصب Rear Seat وجود دارد كه ليست ويژگي هاي تيپ Luxury CT6 را با سيستم سرگرمي سرنشينان عقب و كنترل آب و هواي چهار نقطه اي ارتقا مي بخشد. پكيج قابل نصب Active Chassis (براي موتور هاي 2.0 ليتري قابل نصب نيست) سيستم تعليق تطبيقي، قابليت فرمان پذيري چرخ هاي عقب به صورت اكتيو و رينگ هاي 20 اينچي را اضافه مي كند. سيستم صوتي Bose Panaray با  34 بلندگو نيز سفارشي است. تنها براي تيپ Premium Luxury پكيج سفارشي Driver Assist يك كروز كنترل تطبيقي، سيستم دوربين ديد در شب و ترمز خودكار ارتقا يافته را نيز اضافه مي كند.

 

پيشرو تمامي اين تيپ ها Platinum CT6 است كه داراي تمام تجهيزات بالا  به صورت استاندارد است، به اضافه صندلي هاي جلو برقي با قابليت تنظيم در 12 حالت، تودوزي چرم اعلاء و صندلي هاي عقب با قابليت تنظيم در هشت حالت به همراه تهويه.

 

 

قدرت و عملكرد موتور خودرو

پيشرانه  CT6 را به طور استاندارد يك موتور 4 سيلندر 2 ليتري توربوشارژي تشكيل مي دهد كه 265 اسب بخار نيرو و 400 نيوتن متر گشتاور توليد مي كند. يك گيربكس 8 سرعته اتوماتيك نيرو را به چرخ هاي  عقب منتقل مي كند. موسسه EPA مصرف سوخت را 10.9 ليتر در سيكل تركيبي (12.4 ليتر در شهر و 8.8 ليتر در بزرگراه) تخمين زده است.

 

دو موتور 6 سيلندرقابل نصب هستند كه هردو آنها با گيربكس 8 سرعته اتوماتيك و 4 چرخ محرك سازگار هستند.لازم به ذكر اين دو موتور به صورت سفارشي بروي تيپ پايه و Luxury قرار دارند و در تيپ Premium Luxury و Platinum به صورت استاندارد وجود دارند. موتور 3.6 ليتري 6 سيلندر، 335 اسب بخار نيرو و 385 نيوتن متر گشتاور توليد مي كنند. كمپاني كاديلاك تخمين زده است كه مصرف سوخت به 14.4 ليتر در شهر و 9.7 ليتر در بزرگراه خواهد رسيد.

 

تيپ Premium Luxury و Platinum مي توانند همراه با موتور 6 سيلندر 3 ليتري توربو شارژي باشد كه قادر است 404 اسب بخار نيرو و 542 نيوتن متر گشتاور توليد كند. در تست شتاب موسسه Edmund ،   CT6 Platinum در عرض 5.2 ثانيه به شتاب 0 تا 100 رسيد كه مانند خودرو هاي سدان 6 سيلندري است اما نسبت به 8 سيلندر هاي توربوشارژي مدت زمان بيشتري را دارد. موسسه EPA مصرف سوخت اين خودرو را 13 ليتر در سيكل تركيبي ) 15.2 ليتر در شهر و 10.5 ليتر در بزرگراه) تخمين زده است. اما موسسه Edmund مصرف سوخت را به طورعملي در بزرگراه  12.4 ليتر بر آورد كرده است.

 

 

  • ايمني

ترمز ضد قفل، كنترل كشش و پايداري، كيسه هوا ي جانبي صندلي جلو، كيسه هواي محافظ زانو سرنشينان جلوو كيسه هواي پرده اي جانبي همگي به طور استاندارد در CT6 وجود دارند. دوربين ديد عقب و سيستم OnStar نيزبه طور استاندارد نصب هستند كه شامل : هشدار اتوماتيك برخورد، سيستم تماس اضطراري، ريموت درب ها و مكان ياب خودرو مسروقه مي باشد.

 

بيشتر خودرو هاي  CT6 كه شما ميبينيد پكيج Driver Awareness و Convenience كه در تيپ پايه سفارشي است را دارند و سيستم هشدار برخورد از رو به رو و رد يابي را دارا مي باشد. سيستم هشدار برخورد از رو به رو با سيستم كاهش سرعت اتوماتيك، سيستم مسير يابي، هشدار عبور از خط، سيستم بازگشت به مسير اصلي، هشدار نقاط كور و هشدار برخورد از عقب همراه است. يك سيستم با كيفيت تر ترمز خودكار به اضافه سيستم  دوربين ديد در شب به عنوان بخشي از پكيج Driver Assist هستند كه در تيپ Premium سفارشي و در تيپ Platinum به صورت استاندارد وجود دارد.

 

شايد جالب ترين و جديد ترين ويژگي ايمني در CT6 وجود آيينه عقب هوشمند باشد كه ظاهري مشابه يك آيينه عقب معمولي دارد اما مي تواند تبديل به يك نمايشگر شود كه تصاويري واضح را از طريق دوربين نصب شده در عقب خودرو به نمايش در مي آورد. در تئوري نظر خوبي است اما در عمل متوجه شديم كه تصاوير اغلب نا منظم خواهند بود.

 

  • طزاحي داخلي و امكانات خاص

كابين CT6 مدل 2016 بدون شك بهترين هنر نمايي كاديلاك تا كنون بوده است. با الهام از ساخت CTS، طراحي داخلي و كابين CT6 لوكس بودن به سبك آمريكايي را به مرحله بالاتري ارتقاء داده و در اين مسير از مواد گرانتر، داشبورد منحصر به فرد و استفاده از تكنولوژي به روز بهره برده است. در دنياي امروز كيفيت حرف اول را نمي زند بلكه قيمت پايين خودرو نيز اهميت دارد.

 

CT6ها داراي سيستم پيشرفته CUE هستند. در مدل هاي ديگر كاديلاك نوع قبلي  اين سيستم تاثير چنداني بروي مشتريان نداشت، اما نوع نصب شده بروي CT6 نمايشگر بزرگتري دارد و نسبت به داده ها زودتر واكنش نشان مي دهد و صداي لرزش نوع قبلي را ندارد. همچنين يك صفحه لمسي نه چندان كاربردي بروي كنسول وجود دارد. در كل، لمس آيكن هاي بزرگ  نمايشگر خوب است، اما كار كردن با صفحه بزرگ با كار كردن با يك گوشي هوشمند تفاوت دارد. با اين وجود، كار كردن با صفحات دكمه اي كه توسط رقبا ارائه شده آسان تر است. علاوه بر اين، به نظر مي آيد قرار دادن اين صفحه لمسي بروي كنسول راه كار كمپاني كاديلاك بوده است، اما به ندرت استفاده مي شود.

 

صندلي هاي جلو CT6 محكم، مجهز و به هنگام سوار و پياده شدن راحت هستند اما شما را كاملا ثابث در جاي خود نگه نمي دارند. ويژگي هاي سفارشي آنها از قبيل: گرمايش، سرمايش و ماساژ قابل تحسين است البته صندلي هاي عقب فضاي كافي حتي براي 6 نفر را دارند و همچنين سيستم گرمايشي، سرمايشي، ماساژ، سيستم تعديل برقي و سيستم سرگرمي صندلي عقب كه دو نمايشگر بزرگ بروي آن خودنمايي مي كند و تعداد زيادي از گزينه هاي رسانه كه شامل برنامه هاي تصويري از قبيل: دريافت برنامه هاي تلويزيوني از طريق WiFi و اينترنت و همچنين موتور جستجوگر گوگل كروم مي باشد. شايان ذكر است كه اين مشخصات لوكس صندلي عقب را در خودرو هاي هم قيمت كلاس CT6  نمي بينيم. و اين يك نكته مهم براي خريداران است. اما صندوق عقب اين خودرو با اندازه 0.43 مترمكعب براي اين كلاس خودرو كوچك است.

 

 

  • تجربه رانندگي

كاديلاك CT6 مدل 2016 مانند كاديلاك سدان قديمي سواري آهسته و نرمي ندارد همچنين مانند سدان هاي لوكس آلماني هم نيست كه راننده را در ميان انبوه تكنولوژي محبوس مي كنند. از اين رو، تشخيص اينكه چه كسي رانندگي مي كند، فرد يا خودرو، كار دشواري باشد. چيز مبهمي در CT6 وجود ندارد. شما به هنگام رانندگي جاده را با تمام وجود احساس مي كنيد در نتيجه رانندگي به اندازه رانندگي با خودرو هاي ارائه شده توسط رقيبان نرم و راحت نيست. اين به مفهوم ناراحت بودن به هنگام رانندگي نيست و سيستم هاي تطبيقي قابل نصب، نا همواري جاده را از بين مي برد و تكان خوردن سرنشينان را بيشتر كنترل مي كند اما ممكن است در كلاس خودش يك وصله ناجور تصور شود.

 

از طرف ديگر احساس تكان هاي جاده به هنگام رانندگي براي اين خودرو كه يك سدان بزرگ مي باشد، نكته معقولي خواهد بود.

سبك بودن اين خودرو به هنگام رانندگي ممكن است راننده را به هنگام عبور از پيچ هاي تند به چالش بكشاند اما در خودرو هاي 6 سيلندري با پكيج Active Chassis كه همراه با 4 چرخ محرك، 4 چرخ فرمان پذير و سيستم تعليق است اين مشكل را به حداقل رسانده است.

 

يك موتور 4 سيلندر در يك سدان لوكس پيشرو ممكن است احمقانه به نظر بيايد، اما لذت بخش است. در گفتار عجيب به نظر مي آيد ، اما بد نيست كه ماشين به اين بزرگي را چنين موتوري به حركت در مي آورد. به هر حال، اگر به دنبال ماشين با تجهيزات كمتري هستيد و وجود چهار چرخ محرك برايتان اهميت چنداني ندارد، موتور 2.0 T ارزان تر و كم هزينه تر است  و باعث مي شود كه اين خودرو نسبت به  موتور 3.6  ليتر 6 سيلندري انتخاب بهتري باشد. اما بهتر است بدانيد كه شتاب اين مدل نسبت به رقباي 8 سيلندي كند تر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.