پيشنهاد فروش خودرو مدل بي ام و X1 25i

پيشنهاد فروش خودرو مدل  بي ام و X1 25i

كمپاني بي ام و هرگز نتوانسته خود را از توليد شاسي بلند هاي منحصر به فرد محروم نگاه دارد و از دهه 1990 به بعد با توليد X5  و مدل هاي X بر اين باور پافشاري كرده است. اكنون نيز توليد X1 جديد دست آورد ديگر كمپاني بي ام و در اين مسير است.

 

گفتني است كه نسل حاضر خودرو بي ام و X1 25i با توجه به پيشرفت تكنولوژي، سبك و همچنين امكانات ايمني دست خوش تغيير شده است. نسل پيشين اين خودرو با خود اصالت بي ام و را همراه داشت و محور محرك عقب اين خودرو را به جلو مي راند. اما نسل جديد اين مدل از سري 2 كه محور محرك جلو دارد، پيروي مي كند.

بررسي خودرو بي ام و X1 25i-01

از تجهيزات اين شاسي بلند مي توان به : چراغ هاي جلو از جنس LED، رينگ هاي 18 اينچي آلومينيومي، صندوق پران برقي، سيستم سرگرمي پيشرفته به همراه نمايشگر 6.5 اينچي، مسيرياب ماهواره اي و سيستم اطلاع رساني لحظه به لحظه  وضعيت ترافيك اشاره كرد. همچنين، تجهيزات ايمني اين خودرو شامل: 6 كيسه هوا، كنترل پايداري، سنسورهاي پارك، دوربين ديد عقب، سيستم پارك اتوماتيك، نوربالاي اتوماتيك و سيستم Driving Assist ( هشدار عبور از خط، هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراري) مي شود. در ضمن، اين خودرو توانست پنج ستاره ايمني را از موسسه ANCAP كسب كند.

 

جالب است بدانيد كه مدل ديزلي خودرو بي ام و X1  يك موتور 2 ليتري مجهز به توربوديزل دارد كه به جاي 147 اسب بخار ، در مدل جديد 187 اسب بخار نيرو توليد مي كند و به سيستم چهار چرخ محرك AWD مجهز مي شود. از طرفي، مدل بنزيني X1 به سيستم محور جلو مجهز است.

 

بررسي خودرو بي ام و X1 25i-02

 

خودرو بي ام و X1 25i  در تيپ ديگر به موتور قدرت مند تر بنزيني مجهز است كه 189 اسب بخار اكنون 229 اسب بخار نيرو توليد مي كند. اين مدل به سيستم چهار چرخ محرك مجهز مي شود و تجهيزاتي نظير: صندلي هاي برقي جلو مجهز به گرمكن، نمايشگر مجازي، دسترسي بدون كليد، صندوق پران برقي، رينگ هاي 19 اينچي آلومينيومي، فرمان اسپرت، مسيرياب ماهواره اي به همراه نمايشگر 8.8 اينچي را با خود به همراه دارد.

 

از جمله اپشن هاي تكي بي ام و X1 25i مي توان به: سيستم تعليق تطبيقي، كروز كنترل تطبيقي، صندلي هاي اسپرت به همراه گرمكن، گرمكن غربيلك فرمان، راديو ديجيتال و سانروف پاناراما اشاره كرد.

 

بررسي خودرو بي ام و X1 25i-04

 

بي ام و X1 جديد نسبت به نسخه قبلي خودرو جادار تري نيست و به طور معمول يم شاسي بلند جمع و جور به حساب مي آيد. فضاي صندلي جلو در اين مدل دلباز تر است و سرنشين ديد بهتري به بيرون دارد. صندلي هاي عقب نيز تا 13 سانتي متر قابليت جلو و عقب دارند وفضاي مناسب تري را نسبت به ديگر شاسي بلند هاي جمع و جور براي سرنشينان محيا مي كنند.

همچنين، فضاي بار در صندوق عقب 85 ليتر افزايش داشته و به 505 ليتر تغيير كرده است. صندلي هاي عقب به نسبت 40/20/40 تا مي شوند و فضاي بار در صندوق عقب را به 1550 ليتر افزايش مي دهند. درون كابين يك رابط 12 ولت وجود دارد و كنسول بزرگي در وسط براي قرار دادن اشيا وجود دارد. همچنين، جا ليواني با حجم يك بطري 1 ليتري بر روي درب ها تعبيه شده است.

 

گفتني است كه چيز جديد در درون كابين به چشم نمي خورد و همچنان اصالت بي ام و در آن حفظ شده است. رنگ داشبورد شكلاتي است و تزئيناتي از جنس چوب درون كابين مشاهده مي شود. صندلي هاي عقب اين خودرو نيز كمي خشك هستند.

 

پيشرانه بي ام و X1 25i را يك موتور 4 سيلندر 2 ليتري مجهز به توربوشارژر تامين مي كند كه قادر است 229 اسب بخار نيرو توليد كند و در كنار يك گيربكس 8 سرعته اتوماتيك قرار مي گيرد. شتاب صفر تا صد اين مدل 6.5 ثانيه برآورد شده است. جالب است بدانيد كه اين خودرو در رده ماشين هاي كم مصرف قرار مي گيرد و مصرف سوختي معادل 6.6 ليتر در سيكل تركيبي دارد.

 

بررسي خودرو بي ام و X1 25i-03

 

گيربكس 8 سرعته اين خودرو بسيار نرم و سريع كار تعويض دنده را انجام مي دهد و قادر است 340 نيوتن متر گشتاور به چرخ هاي جلو منتقل نمايد. مصرف سوخت موتور قوي تر در مدل X1 جديد حدود 7.2 ليتر در سيكل تركيبي برآورد شده است.

 

بي ام و X1 25i به هنگام سواري با كسي تعارف ندارد و سر بلند از پس طي مسير بر مي آيد. سيستم تعليق در اين خودرو قابل اعتماد است و رانندگي با رينگ هاي 19 اينچي لذت بخش است. فرمانپذيري اين خودرو دقيق و تا حدودي خشك است و بايد گفت كه فرمان به اشاره نك انگشتا نمي چرخد. رانندگي با اين خودرو خارج از شهر خوب و معقول است و تا حدود صداي رينگ هاي 19 اينچي به داخل راه مي يابد، اما در شهر كمي خشك به نظر مي رسد. با اين حال، نمي توان گفت كه سواري خوب و نرمي ندارد.

 

رانندگي با بي ام و X1 25i مانند سواري بر اسب شاخدار است. ايمني و  قوي و در عين حال چالاك سرنشينان را به مقصد مي رساند. شايد زيبايي جنبه ديگر اين خودرو در انتخاب باشد و X1 جديد به خوبي از پس اين ويژگي برآمده است. بي ام و X1 25i در نسخه جديد يك خودرو هوشمند تر است و به خوبي نقش يك ماشين شاسي بلند را ايفا مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.