پيشنهاد فروش خودرو مدل بنز E220 2013

پيشنهاد فروش خودرو مدل بنز E220 2013

  • بررسي تخصصي مرسدس بنز كلاس E مدل 2013

 مرسدس بنز E-Class مدل 2013 در مدل‌هاي سدان، كوپه (مدل كوپه نوع اسپرت سدان است)، كروكي (اين مدل تقريباً مشابه مدل كوپه است) و استيشن واگن (مدل واگن همانند مدل سدان است اما داراي يك فضاي اضافي براي سگ خانواده نيز است.) به بازار عرضه مي‌شود. هر يك از اين مدل‌ها داراي موتورهاي مختلفي هستند كه مي‌توان به موتور توربوديزل E250 Bluetec (فقط با مدل سدان)، موتور شش سيلندر E350 (با همه مدل‌ها)، موتور هيبريد E400 (فقط با مدل سدان)، مدل هشت سيلندر E550 (با همه مدل‌ها به جز استيشن واگن) و موتور E63 AMG (فقط با مدل‌هاي سدان و استيشن واگن) اشاره كرد؛ كه هر كدام از اين مدل‌ها داراي نقاط ضعف و قوتي هستند كه كار انتخاب از بين آن‌ها را براي شما سخت و طاقت‌فرسا مي‌سازد.

 

  • نكات مثبت

مرسدس بنز كلاس E مدل 2013 داراي تنوع گوناگوني از نوع ماشين‌هاي لوكس ابعاد متوسط است. اين مدل تجهيزات استاندارد و آپشنال زيادي را به همراه دارد كه به مشتري اجازه مي‌دهد با توجه به سليقه خود آن‌ها را سفارشي‌سازي كند. درحالي‌كه از نظر موتورهاي متعدد و استايل بدنه نيز در اين كلاس بدون رقيب است.

  •  نكات منفي

قيمت اين خودرو كمي بالاست و شما ممكن است بتوانيد خودروهايي ارزان‌قيمت‌تر همانند خودروهاي سدان كاديلاك، لكسوس، اينفينيتي پيدا كنيد. رانندگان سخت‌گيرتر احتمالاً BMW سري 5 را ترجيح مي‌دهند چون اين خودرو نسبت به مرسدس بنز كلاس E از نظر رانندگي و انعطاف‌پذيري بهتر است.

 

 

  • تازه‌هاي مدل 2013

مرسدس بنز كلاس E مدل 2013 از نوع كوپه و كروكي داراي سيستم مخابراتي mbrance2، فرمان الكترومغناطيسي و گرم‌كن صندلي جلو است. در مدل‌هاي هيبريدي اسپرت سدان E400 براي اولين بار يك موتور 6 سيلندر با توان توليد 305 اسب بخار نيرو به همراه يك موتور الكتريكي با توان توليد 27 اسب بخار ارائه شده است.

 

 

  • رانندگي

مرسدس بنز كلاس E با داشتن موتورهاي مختلف يكي از سريع‌ترين خودروهاي موجود در سطح جاده‌ها است. اين خودرو با داشتن كمك‌فنرهاي منحصربه‌فرد باعث مي‌شود كه راننده به راحتي خودش را با سطح جاده تطبيق دهد به‌طوري‌كه در دست‌اندازهاي جاده‌ها از انعطاف‌پذيري خوبي برخوردار است. فرمان آن بسيار نرم و سبك است و اگر سيستم هشدار عبور از خط يا كروز كنترل Distronic Plus را خريداري كنيد، خودرو فرمان‌بردارتر خواهد شد و هندلينگ آن راحت‌تر مي‌شود. شايد شگفت‌زده بشويد كه اين سدان يا كوپه بزرگ، چگونه اين‌قدر راحت ناهمواري‌ها و پيچ‌ها را پشت سر مي‌گذارد. اين واقعيت در مورد مدل‌هاي AMG بيشتر صدق مي‌كند. سيستم تعليق بادي، سواري بسيار نرم و راحتي در اختيار سرنشينان قرار مي‌دهد و ناهمواري‌ها را بسيار خوب جذب مي‌كند. همه اين‌ها كمك مي‌كنند كه اين خودرو رانندگي را براي شما به‌طور فراواني لذت‌بخش كند. اگر ميزان مصرف سوخت خودرو براي شما اهميت داشته باشد شما مي‌توانيد يكي از مدل‌هاي هيبريدي و يا ديزلي را انتخاب كنيد. مدل E63 AMG مجهز به يك موتور ارتقا يافته است كه قدرت و عملكرد خوبي را به همراه دارد. همان‌طور كه قبلاً ذكر شد موتور كه 2013 E63 AMG هم براي مدل سدان و هم براي مدل واگن موجود است.

 

ويژگي‌هاي محبوب
  • پكيج ايمني DISTRONIC PLUS

خصوصيات پكيجي ايمني رادار ديسترونيك (تنظيم فاصله و پيشگيري از برخورد با موانع ثابت و متحرك) واقعاً منحصربه‌فرد است. سيستم Pre-Safe Brake با استفاده از فناوري رادار به راننده در مورد امكان تصادف هشدار مي‌دهد و حتي قادر است به‌منظور به حداقل رساندن اثر برخورد دستور ترمز نيز صادر كند.

 

  • پكيج اسپرت

براي مدل‌هاي كلاس E مي‌توان پكيج اسپرت را سفارش داد. اين پكيج علاوه بر اينكه باعث تغييرات بصري همانند چرخ‌هاي بزرگ و زيباسازي فضاي داخلي كابين مي‌شود، به راننده نيز اين امكان را مي‌دهد كه با فشردن
دكمه اسپرت، عملكرد سيستم تعليق را خشك و اسپرت كرده و در كنار عملكرد تيزتر فرمان
و پدال گاز، پايداري و هندلينگ بهتري را فراهم سازد.

 

 جزئيات بيشتر از مرسدس بنز كلاس E مدل 2013
  • طراحي داخلي

مرسدس بنز كلاس E مدل 2013 داراي تجهيزات استانداردي است كه براي شما فضايي راحت و دل‌نشيني را فراهم مي‌كند كه غيرازاين نيز نبايد از آن انتظار داشت. فضاي داخلي آن از چوب گردو ساخته‌شده، صندلي آن 14 حالته با تنظيمات حافظه است، سيستم صوتي پيشرفته و سيستم مسيريابي نيز يكي ديگر از گزينه‌هايي است كه در كابين آن به چشم مي‌خورد. فضاي بالاي سر و جلوي پا براي تمامي مدل‌ها بسياري عالي است. البته صندلي عقب در مدل كوپه و كروك كمي تنگ است اما در مدل سدان و واگن زيباتر و جادارتر است. فضاي بار نيز بسيار قابل‌توجه است.

 

  • طراحي بيروني

مرسدس بنز كلاس E مدل 2013 از نظر طراحي بدنه تركيبي از خودروهاي سدان و كوپه دهه 1950 را ارائه مي‌دهد به‌طوري‌كه گلگيرهاي عقب عضلاني آن به همراه طراحي‌هاي قسمت جلو، اين مدل را نسبت به ديگر مدل‌ها خاص‌تر كرده است. در مدل كوپه ستون وسط (B) حذف شده است كه اين امر به زيبايي جانبي آن كمك شاياني كرده است و اين مدل را نسبت به ديگر مدل‌ها بسيار متمايز مي‌كند. مدل كروكي همانند مدل كوپه داراي پنجره‌هاي مشبك است. در مدل واگن، سقف كابين داراي شيبي از جلو به عقب است، ولي ديگر نقاط بدنه تقريباً به شكل صاف و مستقيم هستند كه باعث بزرگ‌تر شدن فضاي بار آن نيز شده است.

تجهيزات قابل‌توجه
  • تجهيزات استاندارد

همه مدل‌هاي كلاس E سال 2013 داراي تعداد زيادي از خصوصيات استاندارد هستند كه مي‌توان به سيستم دستيار ترمز الكترونيكي، گيربكس 7 سرعته با پدال شيفتر نصب‌شده بر روي فرمان اشاره كرد. تجهيزات استاندارد ديگري نيز وجود دارد كه مي‌توان از سيستم مخابراتي mbrance2، سيستم صوتي 8 بلندگو، سيستم پخش CD/DVd با 6 سي دي چنجر، صفحه‌نمايش 7 اينچي نام برد. تجهيزات ايمني آن شامل كيسه‌هاي هوا و صندلي ايمني كودك و كنترل پايداري الكترونيكي است. كنترل پايداري الكترونيكي براي مدت طولاني است كه به‌صورت استاندارد بر روي ماشين‌هاي مرسدس بنز وجود دارد و اخيراً دولت استفاده از آن بر روي همه ماشين‌هاي كه بعد از سال 2013 توليد مي‌شوند را اجباري كرده است.

 

  • تجهيزات آپشنال

مرسدس بنز كلاس E مدل 2013 داري پكيج‌هاي آپشنال زيادي است كه مي‌توان به پكيج طراحي لوكس و اسپرت، پكيج Distronic Plus كه داراي سيستم دستيار ترمز ايمن و سيستم خود پارك است و پكيج Premium كه داراي سيستم اتصالات بلوتوث، رابط اتصال MP3 و ipod و راديو HD و غيره است اشاره كرد. همچنين براي رده‌هاي سدان و واگن، روكش‌هاي چرمي به‌صورت آپشنال ارائه مي‌شوند و براي همه مدل‌ها گرم‌كن صندلي، سيستم تهويه و سيستم ماساژور راننده وجود دارد. سيستم‌هاي دستياري شامل سيستم هشدار خروج از خط (به‌صورت فعال و غيرفعال) و سيستم نقطه كور است. با سفارش مدل فعال اين سيستم‌ها يعني Active Lane Keeping Assist و Active Blind Spot Assist، سيستم رادار ديسترونيك (تنظيم فاصله و پيشگيري از برخورد با موانع ثابت و متحرك) نيز روي خودرو نصب مي‌شود. تفاوت سيستم‌هاي فعال با نوع غيرفعال اين است كه در مدل‌هاي فعال، علاوه بر هشدار صوتي و لرزش فرمان، كنترل و بازگرداني خودرو به مسير صحيح نيز به‌طور خودكار و توسط سيستم انجام مي‌شود.

 

  • زير كاپوت

خودروهاي كلاس E مدل 2013 داراي موتورهاي مختلفي هستند كه عبارت‌اند از موتور ديزلي BlueTEC (موتور 6 سيلندر ديزلي سه ليتري با توان توليد 210 اسب بخار نيرو) مدل E350 (موتور شش سيلندر سه ليتري با توان توليد 302 اسب بخار نيرو) مدل E550 (يك موتور هشت سيلندر 4.6 ليتري با توان توليد 402 اسب بخار) و مدل E63 AMG (فقط در رده‌هاي سدان و واگن وجود دارد كه يك موتور هشت سيلندر 5.5 ليتري با قدرت پيشرانه 518 اسب بخار است). همه موتورهاي كلاس E داري گيربكس 7 سرعته اتوماتيك با پدال شيفيتينگ دستي آپشنال هستند. ديفرانسيل چهارچرخ محرك 4Matic هم براي موتورهاي 8 سيلندر 4.6 ليتري و هم براي موتورهاي 6 سيلندر 3.5 ليتري موجود است. در ادامه هريك از اين موتورها موردبررسي قرار مي‌گيرند.

 

  • BlueTEC

موتور 6 سيلندر ديزلي 3 ليتري.

توان توليد 210 اسب بخار نيرو در 3400 دور در دقيقه.

گشتاور 400 پوند بر فوت در 1600 تا 2400 دور در دقيقه.

ميزان مصرف سوخت در شهر برابر با 21 گالن در مايل و در بزرگراه برابر 32 گالن در مايل است.

 

  • E350

موتور 6 سيلندر دوگانه 3.5 ليتري.

توان توليد 302 اسب بخار نيرو در 6500 دور در دقيقه.

گشتاور 273 پوند بر فوت در 3500 تا 5250 دور در دقيقه.

ميزان مصرف سوخت براي مدل‌هاي سدان در شهر برابر با 20 گالن در مايل و در بزرگراه برابر 30 گالن در مايل و براي مدل‌هاي 4Matic در شهر برابر با 19 گالن در مايل و در بزرگراه 29 گالن در مايل، براي مدل‌هاي كوپه در شهر برابر با 20 گالن در مايل و در بزرگراه 28 گالن در مايل، براي مدل كروكي در شهر برابر با 19 گالن در مايل و در بزرگراه 27 گالن در مايل و بالاخره براي مدل واگن در شهر برابر با 19 گالن در مايل و در بزرگراه 27 گالن در مايل است.

 

موتور هيبريدي

موتور 6 سيلندر دوگانه 3.5 ليتري.

توان توليد 302 اسب بخار نيرو (براي موتورهاي گازوئيلي)، توان توليد 27 اسب بخار نيرو (براي موتورهاي الكتريكي).

گشتاور 273 پوند بر فوت (موتور گازوئيلي)، گشتاور 207 پوند بر فوت (موتور الكتريكي)

ميزان مصرف سوخت: اطلاعاتي وجود ندارد.

 

E550

موتور 8 سيلندر دوگانه 4.6 ليتري.

توان توليد 402 اسب بخار نيرو در 5000 تا 5750 دور در دقيقه (550 اسب بخار به‌صورت آپشنال).

گشتاور 543 پوند بر فوت در 1600 تا 4750 دور در دقيقه.

ميزان مصرف سوخت براي مدل‌هاي سدان AWD در شهر برابر با 16 گالن در مايل و در بزرگراه برابر 26 گالن در مايل و براي مدل‌هاي كوپه در شهر برابر با 17 گالن در مايل و در بزرگراه 27 گالن در مايل است و براي مدل‌هاي كروكي در شهر برابر با 16 گالن در مايل و در بزرگراه 25 گالن در مايل است.

 

E63 AMG

موتور 8 سيلندر 5.5 ليتري.

توان توليد 518 اسب بخار نيرو در 5250 تا 5750 دور در دقيقه (550 اسب بخار به‌صورت آپشنال).

گشتاور 516 پوند بر فوت در 1700 تا 5000 دور در دقيقه (590 پوند بر فوت گشتاور به‌صورت آپشنال).

ميزان مصرف سوخت براي مدل‌هاي سدان در شهر برابر با 16 گالن در مايل و در بزرگراه برابر 24 گالن در مايل و براي مدل‌هاي واگن در شهر برابر با 15 گالن در مايل و در بزرگراه 23 گالن در مايل است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.