پيشنهاد فروش خودرو مدل بي ام و كوپه سري 6 مدل 2016

پيشنهاد فروش خودرو مدل  بي ام و كوپه سري 6 مدل 2016

اگر كمي واقع گرايانه بيانديشيم و پيشينه اين خودروساز آلماني را بدانيم، آنوقت تعريف و تمجيد از مدل هاي بي ام و بيهوده است. كمپاني بي ام و از پيشرفته ترين تكنولوژي روز در طراحي اين خودرو ها بهره مي گيرد. در اين ميان، سري 6 با ويژگي هاي منحصر به فرد خود به يك خودرو لوكس بدل شده است. اما پرسش اينجاست كه آيا اين خودرو مي تواند در مدل كوپه انتظارات يك مدل اسپرت را بر آورده سازد يا خير؟

 

 

  • طراحي بدنه و امكانات رفاهي

بي ام و كوپه سري 6 مدل 2016 يك خودرو 4 نفره مي باشد كه در دو تيپ 640i و 650i به بازار عرضه مي شود. گفتني است كه هر دو تيپ در مدل هاي كوپه و كروك موجود مي باشند. با وجود اينكه، مدل كروك سقف برقي چرمي دارد، اما از تجهيزات و امكانات مشابه مدل كوپه بهره مي برد.

تجهيزات استاندارد تيپ 640i عبارتند از: رينگ هاي 18 اينچي، سيستم اگزوز اسپرت، چراغ هاي LED تطبيقي، چراغ هاي مه شكن LED، سيستم تعليق تطبيقي، سنسور پارك جلو و عقب،  آينه هاي جانبي الكتروكروميك برقي مجهز به گرمكن، برف پاكن هاي اتوماتيك، سانروف در مدل كوپه، دسترسي و استارت بدون كليد، نورپردازي داخلي، صندلي برقي جلو مجهز به گرمكن و قابل تنظيم در 6 حالت، حافظه تنظيمات راننده، روكش چرمي، فرمان تلسكپي بشكن، كنترل آب و هواي دو نقطه اي، دوربين ديد عقب، قابليت اتصال سيستم صوتي و تلفن همراه از طريق بلوتوث، سيستم iDrive به همراه نمايشگر 10.2 اينچي و كنترل گر لمسي، سيستم مسيريابي، كنترل صوتي، اپليكيشن آنلاين BMW ، اپليكيشن همگام سازي با تلفن همراه، سيستم صوتي با 9 بلندگو و CD خوان، درگاه USB، راديو ماهواره اي و HD.

تيپ 650i علاوه بر امكانات فوق موارد زير را اضافه مي نمايد: رينگ هاي 19 اينچي، سيستم صوتي Harman با 16 بلندگو، صندلي برقي جلو با قابليت تنظيم در 16 حالت به همراه حافظه تنظيمات و تودوزي چرمي مرغوب.

چنانچه پكيج Driver Assitance را خريداري نماييد، امكاناتي نظير: دوربين 360 درجه اي، هشدار نقاط كور اكتيو، هشدار عبور از خط اكتيو، محدوديت سرعت، كروز كنترل تطبيقي، هشدار بر خورد از جلو و ترمز اتوماتيك در اختيارتان قرار مي گيرد. همچنين، تجهيزات پكيج Executive عبارتند از: صندلي جلو با قابليت تنظيم در 16 جهت، سيستم صوتي Harman، درب هاي برقي، تهويه هواي صندلي،  تزئينات سراميكي روي دسته راهنما، نمايشگر مجازي و آفتابگير برقي عقب.

در اين ميان، تجهيزات پكيج Cold Weather را گرمكن غربيلك فرمان و تزئينات برفروب تشكيل مي دهد. پكيج Black accent نيز شامل بدنه مشكي رنگ، رينگ هاي 19 و يا 20 اينچي و تودوزي چرمي دو رنگ مي شود. با خريد پكيج Individual Compositionبدنه مشكي رنگ، روكش سقف از جنس جير و تزئينات داخلي به دلخواه و تودوزي چرمي مرغوب به همراه رنگ بندي در اختيارتان قرار مي گيرد.

همچنين با خريد پكيج M Sport تجهيزاتي مانند: رينگ هاي 19 اينچي، تزئينات مشكي روي بدنه، كيت بدنه آيروديناميك، غربيلك فرمان اسپرت با روكش داخلي سقف از جنس جير در اختيارتان قرار مي گيرد. پكيج M Sport Edition تجهيزات پكيج هاي M sport و Executive را با خود به همراه دارد. از جمله تجهيزات سفارشي كه به صورت تكي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد، مي توان به : سيستم پارك دوبل، نمايشگر مادون قرمز ديد در شب، ميل تعادل اكتيو و سيستم صوتي Bang با 16 بلندگو اشاره كرد.

 

 

  • قدرت و عملكرد موتور

بي ام و سري 6 مدل 2016 به صورت استاندارد به گيربكس 8 سرعته اتوماتيك به همراه پدل شيفتر و كنترل حركت مجهز است و قدرت را به چرخ هاي عقب منتقل مي كند. گفتني است، سيستم چهار چرخ محرك به صورت سفارشي روي اين مدل قابل نصب مي باشد.

پيشرانه بي ام و 640i مدل 2016 را يك موتور 6 سيلندر خطي 3 ليتري تامين مي كند كه قادر است 315 اسب بخار نيرو و 447 نيوتن متر گشتاور توليد نمايد. به لطف سيستم Stop-start در اين مدل مصرف سوخت در سيكل تركيبي حدود 11.4 ليتر(13.6 در شهر و 8.8 در بزرگراه) برآورد شده است. اين مقدار با وجود سيستم چهار چرخ محرك به 11.9 ليتر در سيكل تركيبي( 13.6 در شهر و 9.4 در بزرگراه) مي رسد.

نيروي پيشران بي ام و 650i را يك موتور 8 سيلندر 4.4 ليتري  مجهز به توربوشارژر تامين مي كند كه قادر است 445 اسب بخار نيرو و 651 نيوتن متر گشتاور توليد نمايد. مصرف سوخت اين خودرو در مدل هاي كوپه و كروك 13.6 ليتر در سيكل تركيبي(16 در شهر و 10.9 در بزرگراه) برآورد شده است. گفتني است، مصرف اين تيپ با سيستم چهار چرخ محرك در مدل كوپه 14.4 ليتر در سيكل تركيبي(17.1 در شهر و 10.9 در بزرگراه) محاسبه شده است، اين مقدار براي مدل كروك به ترتيب 15.2/182/11.4 تخمين زده شده است. كمپاني بي ام و شتاب صفر تا صد تيپ 640i با ديفرانسيل عقب را  5.3 ثانيه و تيپ 650i ديفرانسيل عقب را 4.5 ثانيه تخمين زده است.

 

 

  • ايمني

تجهيزات ايمني استاندارد بي ام و سري 6 مدل 2016 عبارتند از: ترمز ضد قفل به همراه خشك كن ديسك، كنترل كشش و پايداري، كيسه هواي جلو، كيسه هواي محافظ زانو راننده و محافظ سر اكتيو در صندلي جلو، سيستم هشدار اتوماتيك تصادف، سيستم حركت در مسير باريك، دسترسي به خودرو از طريق اپليكيشن گوشي هاي هوشمند و تماس تلفني. همچنين رول بار قابل تنظيم در مدل كروك به صورت استاندارد قرار دارد.

در اين ميان، تجهيزات سفارشي اين خودرو عبارتند از: سيستم هشدار عبور از خط و هشدار نقاط كور، دور بين پارك 360 درجه، نمايشگر ديد در شب، كروز كنترل تطبيقي، سيستم جلوگيري از برخورد جلو به همراه ترمز اتوماتيك.

 

 

  • طراحي داخلي و تجهيزات خاص

تجهيزات داخلي بي ام و سري 6 مدل 2016 از مواد عالي و درجه يك تهيه شده اند و طراحي آنها به سبكي شيك و زيبا انجام شده است. دسترسي به كنسول وسط براي راننده بسيار آسان است و نمايشگر iDrive به صورت كاربردي طراحي شده است؛ از گرافيك بالايي  بر خوردار مي باشد و مسيريابي آسانتري را براي راننده فراهم مي آورد. البته سيستم صوتي Harman در برابر سيستم پيشرفته Bang حرفي براي گفتن ندارد، اما عالي عمل مي كند.

صندلي هاي جلو با قابليت تنظيم در 16 حالت مي توانند راحتي و آرامش به ياد ماندني را به سرنشين و راننده هديه كنند. فضاي صندلي هاي عقب بسيار اندك مي باشد و اگر قرار است براي افراد بزرگسال مورد استفاده قرار گيرد، بهتر است صندلي هاي جلو را كمي به جلو بكشيد تا فضاي بيشتري به وجود آيد. فضاي بار در مدل كوپه 0.37 مترمكعب و در مدل كروك 0.35 مترمكعب برآورد شده است و هر دو مدل با خواباندن صندلي هاي رديف فضاي بزرگتري براي حمل بار ارائه مي كنند.گرمكن شيشه عقب مستقل از سقف تاشو در مدل كروك كار مي كند و در مواقعي كه سقف خوابانده است، نقش بادشكن را ايفا مي نمايد. علاوه بر اين، گرمكن صندلي هاي عقب نيز امكان ويژه اي است كه كار خود را به خوبي انجام مي دهد.

 

 

  • تجربه رانندگي

اگر چه بي ام و سري 6 مدل 2016 به اندازه ديگر مدل هاي جمع و جور و اسپرت اين كمپاني تند و تيز عمل نمي كند، اما قدرت بي نظير پيشرانه اين خودرو نياز هر راننده اي را برآورده مي سازد. فرمانپذيري اين خودرو بسيار نرم است، اما شايد در مسيرهاي پر پيچ و خم چندان خوب ايفاي نقش نكند؛ به هر حال، اين موضوع از سوي همه رانندگان قابل درك نيست و آنهايي كه پيش از اين بي ام و داشته اند آن را درك مي كنند و در نهايت مي توان گفت كه رانندگي با اين خودور براي اين دسته چندان لذت بخش نخواهد بود.

با اين وجود، سواري با آن بسيار نرم است و كابين در هر سرعتي بي سر و صدا باقي مي ماند. قدرت موتور تيپ 650i بسيار شگفت آور است. همچنين، پدل شيفتر لذت رانندگي را دو چندان مي كند و گيربكس به خوبي در مواقع معكوس كشيدن خود را سازگار مي سازد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.